Söndag

Min söndag kunde varit bättre, men min söndagskväll kunde inte ha slutat bättre- nått bra iallafall!
Känner att allt går utför för tillfället, men jag antar att livet inte bara är som en dans på rosor, man får kämpa lite också , ohyes.

Träffade upp 6 älsklingar för en fika, en massa nyheter och för att planera lite inför Växjötrippen. Ni är sjukt nice, och här har ni oss (Här är bilderna som visar det rätta vi). : 






1 Anonym:

skriven

Du borde ha '' dagens frågor'' tycker jag! Jag har två frågor! Är du osams med Lina? Varför? Bra blogg

2 klaraa:

skriven

jag menar hur snygga är inte vi då? :O

3 Beeaa:

skriven

Klara: Amen vi är assnygga!

4 Beeaa:

skriven

5 Karin:

skriven

S N Y G G A N I Ä R. Känner jag er? Nä va:D

Saknar dig också Beis, tycker vi får va snart:(((<3

6 linda:

skriven

AHAHAH xd grymt kul!

Kommentera här: