Snapshots från senaste månaden

 
Hunnit med att både skrivit två tentor, Jurdik för mäklare samt beskattningsrätt, och blivit godkänd på båda! Ingen är lyckligare än jag!
 
 
3 favoriter i en bild. Älskar, älskar, älskar tavlan!
 
 
Middag på Oleary´s efter tenta med favorittjejerna!
 
 
Packade väskan och styrde mot Västervik, äntligen fick jag träffa familjen, och den här lilla donnan! 
 
 
Felice sminkade en halloweensminkning på mig, och sedan dansade vi i en lokal hela natten. Alla vännerna samlade, så underbart!
 
 
Tillbaka i trollis väntade tentafest, alltid lika lyckat, och speciellt med den här bff'en <3
 
 
Har även hunnit dricka bubbel på Fastighetsbyrån nya kontor i Göteborg. Säljutbildning och mingel med andra studenter och mäklare. Om jag läääängtar tills utbildningen är slut?! 
 
 
Min nya lightbox, från bluebox. Så fin, och texten går att ändra efter humör ;)
 
 
En av alla våra tacofredagar. Japp, vi har det varje fredag. 
 
 
Min fina, fina inflyttningspresent från alla vännerna här i trollis. Från missoni, får pryda fotöljen!
 
 
Och ja, efter den senaste veckan är det precis det världen behöver. En stor gruppkram!
 
Ta hand om er vv

Kommentera här: